onsdag 2 december 2009

UPPDATERING

Ville bara att ni skulle veta, att jag lever.

Jag vet att jag är kass på uppdatering, men det här, det är rekord.

Först sjuk i 3 veckor, inget att skriva om.

Nå, får väl försöka ändå:

8 böcker,
Ett antal bra filmer,
Ett större antal mindre bra filmer
Några totalt urkassa.
Kvist-i-takpanels-fantiseringar.
Hur-länge-kan-jag-låta-bli-att-hosta-tävling.
Svälja Ipren på-längden-eller-på-bredden-testet
Minsta-mängden-toapappersåtgång-vid-snytnings-utvärdering

Sedan frisk och då?

Komma-ikapp-i-livet-tävlingen
Dåliga-samvetes-rocken-på

Men snart kommer balansen att infinna sig.

Vill även säga att jag följt era väl-uppdaterade-med-inläggs-bloggar, med största nöje.

De har varit ett gott sällskap här på landet.

På återseende!!

Pappan

4 kommentarer:

  1. Wihoooo he´s back.
    Sweet som vi brukar säga.

    Fika på lördag?

    M

    SvaraRadera
  2. Minsta-mängden-toapappersåtgång-vid-snytnings-utvärdering

    Hahahah
    Vad kom du fram till ;)

    SvaraRadera
  3. Mange - Är i Edsbyn, men gärna en annan dag.
    Maria - Rullen tar slut till slut ändå.

    SvaraRadera
  4. Tjoho!

    Skönt att Du är tillbaka.


    Kram, V

    SvaraRadera